مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 خرداد 1400 ساعت 17:152021-06-02اقتصادي

تغییر ساعت کاری ادارات دولتی قم از دوشنبه آتی


استاندار قم با اشاره به سیاست مدیریت مصرف انرژی در راستای کاهش قطعی برق اظهار کرد: در این راستا ساعت کاری ادارات دولتی از دوشنبه آینده تغییر خواهد کرد.

- دکتر بهرام سرمست استاندار قم در جلسه ستاد پیشگیری هماهنگی و فرماندهی مدیریت بحران استان قم، ضمن تسلیت سالگرد رحلت امام خمینی (ره)، طی سخنانی با اشاره به مصوبه ستاد ملی کرونا مبنی بر ممنوعیت تردد در بین استان های کشور از ساعت 12 روز جاری، همراهی مردم در راستای اجرای این سیاست را خواستار شد و اظهار کرد: کنترل تردد در محورهای مواصلاتی استان قم اعمال خواهند شد.

استاندار قم با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازرعایت دستورالعمل های بهداشتی در حوزه های مختلف افزود: دستگاه های اجرایی ملزم به نظارت های بیشتر برای رعایت حداکثری مصوبات ستاد ملی کرونا و خصوصا دستورالعمل های بهداشتی هستند.

سرمست وضعیت نارنجی کرونایی استان قم را مورد توجه قرار داد و خاطرنشان کرد: در تلاش هستیم تا با اعمال نظارت های جدی تر شاهد بهبود وضعیت استان به زرد و سپس آبی باشیم.

وی در ادامه با اشاره به سیاست کشور مبنی بر صرفه جویی در مصرف انرژی در بخش صنعت، کشاورزی و خانگی افزود: اطلاع رسانی لازم بایستی به مردم برای مدیریت مصرف برق صورت بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر ساعت کاری ادارات دولتی قم از دوشنبه آتی

تغییر ساعت کاری ادارات دولتی قم از دوشنبه آتی