مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 خرداد 1400 ساعت 16:502021-06-02سياسي

شورای نگهبان به مُر قانون عمل کرده است / عدم مشارکت خواسته دشمنان


عضو فقهای شورای نگهبان با اشاره به اینکه در بررسی صلاحیت ها این شورا به مُر قانون عمل کرده است، گفت: عدم مشارکت در انتخابات خواسته دشمنان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله سید احمد خاتمی عصر چهارشنبه در همایش امت همراه امام در رشت با اشاره به لزوم حضور حداکثری مردم در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در راستای عمل به تأکیدات رهبری و امام راحل، اظهار کرد: دشمنان انقلاب با استفاده از فضا و هجمه های رسانه ای در ماهواره ها و فضای مجازی در تلاشند تا انتخابات در فضای سرد و بی رمق برگزار شود.

وی با بیان اینکه دشمنان انقلاب اسلامی در هیچ دوره به این شدت نسبت به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری جبهه نگرفته بودند، افزود: حضور حداکثری مردم پای صندوق های رأی در این شرایط بسیار حائز اهمیت دارد.

آیت الله خاتمی به احراز صلاحیت داوطلبان از سوی شورای نگهبان و هجمه های وارد شده به این شورا اشاره و تاکید کرد: نظام، نظام جمهوری اسلامی است و شورای نگهبان بر اساس قانون اساسی ناظر بر اموراتی از این دست است و باید بگویم تمام کسانی که به قانون اساسی رأی داده اند نظارت شورای نگهبان را پذیرفته و همه این افراد، جمهور هستند.

وی با اشاره به تفسیر برخی افراد از نظارت شورای نگهبان به استصوابی و استدلالی، ادامه داد: آنچه که شورای نگهبان بدان عمل کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای نگهبان به مُر قانون عمل کرده است / عدم مشارکت خواسته دشمنان

شورای نگهبان به مُر قانون عمل کرده است / عدم مشارکت خواسته دشمنان