مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 خرداد 1400 ساعت 15:502021-06-02ورزشي

خرید چهره مشهور خارجی توسط استقلال قبل از تسویه بدهی خارجی ها!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، بعد از جدایی فراز کمالوند از کادر فنی تیم استقلال، فرهاد مجیدی ابتدا در جمع خبرنگاران به استخدام یک دستیار ایتالیایی اشاره کرد و بعد از آن در این خصوص گمانه زنی های متعددی صورت گرفت که روز گذشته مشخص شد هیچیک از این حدس ها درست نبوده است.

- خرید چهره مشهور خارجی توسط استقلال قبل از تسویه بدهی خارجی ها! سرمربی تیم استقلال در حالی به صورت رسمی از دستیار ایتالیایی تیمش رونمایی کرد و پیشاپیش حضورش در تهران را خوش آمد گفت که استقلال هنوز به خارجی های همین فصل خود هم بدهکار است! به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، بعد از جدایی فراز کمالوند از کادر فنی تیم استقلال، فرهاد مجیدی ابتدا در جمع خبرنگاران به استخدام یک دستیار ایتالیایی اشاره کرد و بعد از آن در این خصوص گمانه زنی های متعددی صورت گرفت که روز گذشته مشخص شد هیچیک از این حدس ها درست نبوده است.

مجیدی روز گذشته به صورت رسمی با انتشار پیامی در فضای مجازی گابریل پین را به عنوان دستیار ایتالیایی اش را معرفی و اعلام کرد وی تا پایان این فصل به عنوان مشاور در کنار تیم خواهد بود و از ابتدای فصل آینده به کادر فنی اضافه می شود.

گابریله پین که رزومه خوبی در فوتبال اروپا دارد، به عنوان دستیار پراندلی در تیم ملی ایتالیا عنوان نائب قهرمانی یورو 2012


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید چهره مشهور خارجی توسط استقلال قبل از تسویه بدهی خارجی ها!

خرید چهره مشهور خارجی توسط استقلال قبل از تسویه بدهی خارجی ها!