مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 خرداد 1400 ساعت 15:252021-06-02سياسي

متصدی یک واحد پروتیینی در خوشاب به حبس محکوم شد


رییس شبکه دامپزشکی خوشاب از صدور حکم حبس برای متصدی یک واحد پروتیینی متخلف که با کشتار غیرمجاز علیه بهداشت عمومی اقدام می کرد، خبر داد.

- محمود ترخاصی در گفت وگو با خبرنگار فارس در خوشاب اظهار کرد:  کارشناسان شبکه دامپزشکی شهرستان در جریان بازدیدهای مستمر از واحدهای پروتیینی خوشاب، در بازرسی از یک واحد پروتیینی گوشت قرمز فاقد مهر و لیبل دامپزشکی که بیانگر کشتار غیرمجاز دام بود کشف کردند.

رییس شبکه دامپزشکی خوشاب با اشاره به اینکه متصدی این واحد صنفی پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد، یادآور شد: برابر رأی اولیه صادره از سوی شعبه دوم دادگاه عمومی خوشاب، فرد متخلف به اتهام تهدید علیه بهداشت عمومی از طریق کشتار غیرمجاز دام به اشد مجازات با یک سال حبس محکوم شد.

وی با تأکید بر اینکه کشتار غیرمجاز دام در معابر و اماکن عمومی و عرضه گوشت قرمز فاقد مهر و لیبل دامپزشکی  تخلف بهداشتی محسوب می شود، ابراز کرد: انجام هر یک از این تخلفات علاوه بر مخاطرات زیستی محیطی، امکان انتقال بیماری مهلک تب خونریزی دهنده کریمه کنگو و بسیاری از امراض عفونی و انگلی را به جمعیت انسانی فراهم می کند.

ترخاصی به شهروندان خوشابی توصیه کرد در زمان خرید گوشت قرمز به مهر و لیبل درج شده روی گوشت توجه کنند و از خرید مواد پروتیینی فاقد هویت جداً خودد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متصدی یک واحد پروتیینی در خوشاب به حبس محکوم شد

متصدی یک واحد پروتیینی در خوشاب به حبس محکوم شد