مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 خرداد 1400 ساعت 15:152021-06-02بين الملل

فلسطین: شورای امنیت و دیوان لاهه به وظایف خود در قبال شهرک سازی ها عمل کنند


وزارت خارجه فلسطین از شورای امنیت و دیوان کیفری بین الملل خواست مسؤولیت های حقوقی و اخلاقی خود را در برابر جنایت مستمر شهرک سازی ها پذیرفته و قطعنامه های بین المللی مربوطه را اجرا کنند.

- وزارت خارجه فلسطین از شورای امنیت و دیوان کیفری بین الملل خواست مسؤولیت های حقوقی و اخلاقی خود را در برابر جنایت مستمر شهرک سازی ها پذیرفته و قطعنامه های بین المللی مربوطه را اجرا کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه فرامنطقه ای القدس العربی، وزارت خارجه فلسطین امروز (چهارشنبه) در بیانیه ای مطبوعاتی، تصمیم مقامات رژیم اشغالگر برای احداث 350 واحد مسکونی جدید در شهرک بیت ایل در نزدیکی شهر البیره را محکوم کرد.

این وزارتخانه اعلام کرد: این طرح با مشارکت چهار تن از وزرای کابینه اسراییلی و در قالب یک جشن همراه با اظهاراتی تحریک آمیز و موضعگیری هایی استعمارگرانه و نژادپرستانه و فراخوان های برای حمایت از شهرک سازی ها و توسعه آنها تصویب شد.

همچنین در این بیانیه تاکید شد: این طرح ایدئولوژی راست گرای حاکم و سیاست های استعمارگرانه و توسعه طلبانه آن در مناطق فلسطینی با هدف تقویت مفهوم الحاق کرانه باختری شامل قدس شرقی به اراضی اشغالی، تحمیل قوانین اسراییلی به آن و از بین بردن هرگونه فرصتی برای تشکیل کشور مستقل و دارای حاکمیت فلسطین با پایتخت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فلسطین: شورای امنیت و دیوان لاهه به وظایف خود در قبال شهرک سازی ها عمل کنند

فلسطین: شورای امنیت و دیوان لاهه به وظایف خود در قبال شهرک سازی ها عمل کنند