مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 خرداد 1400 ساعت 15:052021-06-02ورزشي

مامیاشویلی: ترکیب تیم های ملی کشتی روسیه 3 هفته مانده به المپیک اعلام می شود


رییس فدراسیون کشتی روسیه با تاکید بر این که با حضور در تورنمنت های پیش رو به دنبال انتخاب برترین نفرات در المپیک توکیو هستیم، گفت: 3 هفته مانده به آغاز المپیک ترکیب تیم های ملی اعلام می شود.

- رییس فدراسیون کشتی روسیه با تاکید بر این که با حضور در تورنمنت های پیش رو به دنبال انتخاب برترین نفرات در المپیک توکیو هستیم، گفت: 3 هفته مانده به آغاز المپیک ترکیب تیم های ملی اعلام می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، میخاییل مامیاشویلی، رییس فدراسیون کشتی روسیه از واکسیناسیون تمامی کشتی گیران حاضر در اردوی تیم های ملی روسیه خبر داد و گفت: همه نفرات برای مقابله با ویروس کرونا واکسینه شده اند و در حال حاضر در اردوی تیم های ملی بسر می برند.

وی افزود: فرنگی کاران روس در تورنمنت وهبی امره ترکیه که 15 روز دیگر در استانبول برگزار می شود به میدان می روند و هدف کادر فنی این است قدرت کشتی گیران پیش از حضور در المپیک را بسنجند.

مامیاشویلی تصریح کرد: پیش بینی ما این است که 3 هفته مانده به آغاز رقابت های المپیک توکیو، ترکیب تیم های ملی روسیه مشخص شود.

در تورنمنت رنکینگ لهستان هیچ کدام از آزادکاران روس به میدان نمی روند و در کشتی فرنگی نیز تنها رومن ولاسوف قهرمان جهان و المپیک و ابویزید مانتسیگوف قهرمان جهان 2019 برای تعیین ملی پوش وزن 77 کیلوگرم در المپیک توکیو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مامیاشویلی: ترکیب تیم های ملی کشتی روسیه 3 هفته مانده به المپیک اعلام می شود

مامیاشویلی: ترکیب تیم های ملی کشتی روسیه 3 هفته مانده به المپیک اعلام می شود