مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 خرداد 1400 ساعت 14:052021-06-02سياسي

سیاست غلط وزارت نیرو در اجرای انتقال آب عامل اصلی وضعیت فعلی خوزستان است


نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری خواستار تطهیر وزارت نیرو از مافیای آب در دولت بعدی شد و گفت: سیاست غلط وزارت نیرو در اجرای طرح های انتقال آب عامل اصلی وضعیت فعلی در خوزستان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، آیت الله محسن حیدری، نماینده مردم خوزستان در کتبی و حضوری در همه سطوح ملی از مقام معظم رهبری گرفته تا شورای عالی امنیت ملی و شورای عالی آب مطرح کردیم که موجب تغییر بینش آنها و جواب دهی نسبی شده است.

وی افزود: اکنون هم بر آن عهدیم که حتی اگر زبان مان را قطع کنند از مطالبه گری حقوق مردم دست نمی کشیم و سکوت نمی کنیم.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به ضرورت عدم یاس نسبت به تحقق مطالبات محیط زیستی و ضرورت صبر انقلابی گفت: از نخبگان می خواهم که ناامید نشوند و به مطالبه گری از راه صحیح خود ادامه دهند و باید با تمام قوا در انتخابات جهت تغییر وضع موجود شرکت کنیم و این پیام را به دولت جدید بدهیم که چرا وزارت نیرو از متخصصان خوزستانی تهی شده است؟ نخل های سربریده آبادان و خرمشهر نتیجه عملکرد وزارت نیرو است.

حیدری در بخش دیگری از سخنان خود به ضعف امکانات تحصیلی در مقاطع آموزشی مختلف اشاره کرد و گفت: این امکانات باید افزایش یابد، زیرا در صورت مهیا شدن بستر قطعاً رشد بیشتری حاصل می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیاست غلط وزارت نیرو در اجرای انتقال آب عامل اصلی وضعیت فعلی خوزستان است

سیاست غلط وزارت نیرو در اجرای انتقال آب عامل اصلی وضعیت فعلی خوزستان است