مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 خرداد 1400 ساعت 12:302021-06-02بين الملل

دادگاه ویژه لبنان به دلیل کمبود اعتبار مالی تعطیل می شود


دادگاهی که سازمان ملل برای محاکمه عاملان ترور رفیق حریری در سال 2005 تشکیل داد اعلام کرده در صورتیکه نتواند کمبود شدید بودجه و اعتبار مالی خود را جبران کند ناگزیر فعالیت خود را بعد از ژوییه خاتمه خواهد داد.

- دادگاهی که سازمان ملل برای محاکمه عاملان ترور رفیق حریری در سال 2005 تشکیل داد اعلام کرده در صورتیکه نتواند کمبود شدید بودجه و اعتبار مالی خود را جبران کند ناگزیر فعالیت خود را بعد از ژوییه خاتمه خواهد داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از رویترز، دادگاه ویژه لبنان یعنی دادگاه بین المللی پرونده ترور رفیق حریری، نخست وزیر اسبق لبنان در بیانیه ای اعلام کرد: متاسفانه دادگاه ویژه لبنان بدون دستیابی به هیچ بودجه و اعتبار مالی فوری با بحران مالی بی سابقه ای روبه رو است و به این ترتیب بعد از ژوییه 2021 دیگر قادر به فعالیت نخواهد بود.

رویترز در گزارشی ظرف روزهای گذشته فاش کرده بود که بودجه این دادگاه که 51 درصد آن از مشارکت های داوطلبانه و 49 درصد آن از سوی دولت لبنان تامین می شود تمام شده است.

دادگاه ویژه لبنان سال گذشته سلیم جمیل عیاش را به صورت غیابی محاکمه و او را متهم ردیف اول ترور حریری و 21 تن دیگر اعلام کرد.

این رای در مراحل تجدیدنظر خواهی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادگاه ویژه لبنان به دلیل کمبود اعتبار مالی تعطیل می شود

دادگاه ویژه لبنان به دلیل کمبود اعتبار مالی تعطیل می شود