مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 خرداد 1400 ساعت 12:052021-06-02سياسي

اهدای 1400 سری جهیزیه به زوج های جوان در استان قزوین


فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین از اهدای 1400 سری جهیزیه به زوج های جوان در استان قزوین با کمک خیرین خبر داد.

- قزوین – فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین از اهدای 1400 سری جهیزیه به زوج های جوان در استان قزوین با کمک خیرین خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر سردار محمد شاهرخی در همایش فرماندهان پایگاه که ظهر چهارشنبه با حضور سردار سلیمانی فرمانده سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد اظهار کرد: جمع حاضر فرماندهان پایگاه های مقاومت هستند که پرچم پایداری از انقلاب را بردوش گرفته و با نهایت اخلاق و انگیزه و داوطلبانه و با هدف کسب پاداش الهی در این عرصه فعالیت می کنند وی با بیان اینکه حاصل تلاش این بسیجیان است ک پرچم انقلاب با عزت برافراشته شده، افزود: حضور این جمع نشان می دهد ارزش های اسلامی به فراموشی سپرده نشده و هریک از اینان یک فرمانده و مصداق کامل آتش به اختیار هستند.

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین اضافه کرد: علیرغم تمام کاستی ها و مشکلات، بسیج با تمام توان در میدان حضور داشته و انگیزه این فرماندهان و نیروهای بسیجی برای خدمت رسانی به مردم و این سنگر مقدس کمرنگ نشده است.

وی با بیان اینکه حاصل فعالیت این بسیجیان ممانعت از واگرایی است، تأکید کرد: در سال گذشته در تنگنای کرونا و نابسامانی اقتصادی، فرزندان و عاشقان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای 1400 سری جهیزیه به زوج های جوان در استان قزوین

اهدای 1400 سری جهیزیه به زوج های جوان در استان قزوین