مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 خرداد 1400 ساعت 11:552021-06-02ورزشي

مناظره های انتخاباتی از چند شبکه پخش می شوند؟


بر اساس جدول تعیین شده در سازمان صداوسیما، مناظره های انتخاباتی نامزدها از سه شبکه رادیو و تلویزیونی به صورت زنده روی آنتن می رود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پخش روزهای برگزاری مناظره های انتخاباتی در نهایت امروز ـ چهارشنبه ـ 12 خرداد ماه ـ با تغییر مواجه و علت این تصمیم هم همزمانی مسابقات تیم ملی کشورمان در دیدارهای انتخابی جام جهانی اعلام شد.

و این در حالی است که پیشتر از سوی مدیرکل روابط عمومی کل سازمان صداوسیما بر تغییر نکردن روز پخش مناظره ها تاکید و عنوان شده بود که در این برنامه ریزی از همان ابتدا به مسابقات فوتبال فکر شده بود.

با این همه در تصمیم جدید قرار است، مناظره ها در روزهای شنبه 15 خرداد، سه شنبه 18 خرداد و شنبه 22 خرداد برگزار شوند و البته هنوز ساعت برگزاری مشخص نشده است.

اما بر اساس اعلام قبلی، مناظره های نامزدهای سیزدهمین دوره از انتخابات ریاست جمهور از شبکه یک سیما پخش می شوند و همزمان با تلویزیون، رادیو ایران و رادیو انتخابات هم این برنامه ها را پخش خواهند کرد.

ضمن اینکه با تغییر روز پخش مناظره ها در صداوسیما، رسانه ملی ناگزیر به ارائه جدولی جدید برای برنامه های تبلیغاتی نامزدهاست که تا لحظه ارسال این خبر، این جدول اعلام نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مناظره های انتخاباتی از چند شبکه پخش می شوند؟

مناظره های انتخاباتی از چند شبکه پخش می شوند؟