مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 خرداد 1400 ساعت 11:302021-06-02سياسي

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا سپاه از فرمانده هوانیروز ارتش تقدیر کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو؛ سردار سرتیپ محمدتقی اوصانلو فرمانده قرارگاه حمزه سید الشهدا سپاه در شمالغرب در مراسمی که با حضور سردار سرتیپ دوم پاسدار، - سردار سرتیپ محمدتقی اوصانلو، از امیر سرتیپ قربانی به دلیل خدمات ارزشمند هوانیروز ارتش در 27 سال حضور در منطقه شمالغرب قدردانی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو؛ سردار سرتیپ محمدتقی اوصانلو فرمانده قرارگاه حمزه سید الشهدا سپاه در شمالغرب در مراسمی که با حضور سردار سرتیپ دوم پاسدار، ولی معدنی معاون عملیات نیروی زمینی سپاه، امیر سرتیپ دوم یوسف قربانی فرمانده هوانیروز ارتش و جمعی از فرماندهان سپاه و هوانیروز ارتش برگزار شد، گفت: هماهنگی، همدلی و وحدت نیرو های مسلح، موجب ایجاد امنیت شده است.

وی ضمن قدردانی از زحمات و خدمات ارزشمند هوانیروز ارتش در 27 سال حضور در منطقه شمالغرب کشور گفت: شهدای هوانیروز از جمله شهید شیرودی و شهید کشوری از شهدای بزرگ ملی ایران هستند که در کردستان و آذربایجان غربی نقش بی بدیلی ایفا کردند و اوایل دوران دفاع مقدس به فیض شهادت نائل آمدند.

فرمانده قرارگاه حمزه سید الشهدا سپاه در شمالغرب تاکید کرد: در طول 40 سال خدمت قرارگاه حمزه سید الشهدا، عزیزان ارتشی و مخصوصا عزیزان هوانیروز در کنار این قرارگاه بوده و ماموریت های ابلاغی را به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا سپاه از فرمانده هوانیروز ارتش تقدیر کرد

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا سپاه از فرمانده هوانیروز ارتش تقدیر کرد