مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 خرداد 1400 ساعت 11:202021-06-02اقتصادي

تسهیل روند ورود افراد واکسینه شده به کشورهای اوراسیا


وزیر تنظیم مقررات فنی کمیسیون اقتصادی اوراسیا از برنامه ای خبر داد که در صورت واکسینه شدن شهروندان عضو این اتحادیه سفر به کشورهای مقصد بلا مانع می باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس در دوشنبه، ویکتور نازارنکو وزیر تنظیم مقررات فنی کمیسیون اقتصادی اوراسیا از برنامه ای خبر داد که  در صورت واکسینه شدن شهروندان عضو این اتحادیه سفر به کشورهای مقصد بلا مانع می باشد.

وی ضمن توضیح اجرای پروژه سفر بدون کووید19 گفت: این بدان معنی است که طبق نتایج واکنش زنجیره ای پلیمراز شما عضو یک سیستم اطلاعاتی خاص هستید و این کافی است که به روسیه و سایر کشورهای اتحادیه اقتصادی اوراسیا به راحتی سفر کنید.

نازارنکو افزود: در حال حاضر طراحان این پروژه در حال تکمیل آن با جنبه های واکسیناسیون هستند.

قبل از این، در مورد برنامه هایی برای گنجاندن اطلاعات مربوط به واکسیناسیون ضد کرونا در پروژه مسافرت بدون کووید گزارش شده بود.

همچنین گفته می شد که تا به امروز در این پروژه روسیه، بلاروس و ارمنستان شرکت می کنند و پیش بینی می شود که قزاقستان تا پایان ماه ژوئن سال جاری به این پروژه می پیوندد.

برنامه سفر بدون کووید19 به شهروندان کشورهای عضو اتحادیه اقتصادی اوراسیا امکان ورود آسان به کشورهای عضو این اتحادیه، که در این پروژه شرکت می کنند، را فراهم می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسهیل روند ورود افراد واکسینه شده به کشورهای اوراسیا

تسهیل روند ورود افراد واکسینه شده به کشورهای اوراسیا