مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 خرداد 1400 ساعت 11:152021-06-02سياسي

رونمایی رسمی از نخستین اتوبوس برقی ساخت ایران در مشهد با نام شتاب + تصاویر


رونمایی رسمی از نخستین اتوبوس برقی ساخت ایران در مشهد با نام شتاب + تصاویر مراسم رونمایی از نخستین اتوبوس برقی داخلی، روز چهارشنبه 12 خرداد ماه در شهر مشهد برگزار شد.

این مراسم با حضور عباس علی آبادی مدیرعامل گروه مپنا، محمدرضا کلایی شهردار مشهد و جمعی از اعضای شورای شهر و مدیران شهری مشهد برگزار و از اتوبوس برقی طراحی و ساخته شده داخلی رونمایی شد.

این اتوبوس محصولی از شرکت تولید اتوبوس برقی پارسان با نام تجاری شتاب است که با مشارکت گروه مپنا و گروه تولیدی صنعتی عقاب افشان، در شهریور ماه سال 1399 با هدف هوشمندسازی حمل ونقل عمومی تاسیس شده است.

یکی از بزرگ ترین چالش های بشر انرژی است در این مراسم، مدیرعامل گروه مپنا با ابراز خرسندی از رونمایی از نخستین اتوبوس برقی کشور در شهر مشهد اظهار داشت: در اهمیت محیط زیست در دنیای امروز هیچ تردیدی نیست، با این حال یکی از بزرگ ترین چالش های بشر انرژی است، چون با انرژی همه چیز داریم و بدون انرژی هیچ نداریم.

عباس علی آبادی با اشاره به تلاش های صورت گرفته برای افزایش بهره وری و کاهش مصرف انرژی خاطرنشان کرد: تلاش ها بر این است که تا سال 2050 میزان تولید دی اکسید کربن به شدت کاهش یافته و متوقف شود و برای محقق شدن این هدف لازم است به سمت برقی سازی برویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی رسمی از نخستین اتوبوس برقی ساخت ایران در مشهد با نام شتاب + تصاویر

رونمایی رسمی از نخستین اتوبوس برقی ساخت ایران در مشهد با نام شتاب + تصاویر