مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 خرداد 1400 ساعت 10:352021-06-02ورزشي

تغییر زمان مناظره ها به پیشنهاد «رحمانی فضلی» بود


عضو کمیسیون نظارت بر تبلیغات ریاست جمهوری درباره تغییر زمان مناظره های انتخاباتی، گفت: پیشنهاد وزیر کشور با موافقت اعضای کمیسیون مواجه شد و اکثریت آرا را کسب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سید احسان قاضی زاده هاشمی عضو کمیسیون نظارت بر تبلیغات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران، با اشاره به تغییر زمان مناظره های انتخاباتی، گفت: با این جابه جایی در زمان پخش مناظره ها، جدولی که از پیش به نامزدهای ریاست جمهوری اعلام کرده بودیم و براساس آن برنامه های دیگری پیش بینی شده بود طبعاً در جدول و زمان ضبط و پخش برنامه های تبلیغات تلویزیونی نامزدها نیز جابه جایی ایجاد خواهد شد.

وی افزود: استدلال ما برای برگزاری مناظره ها در زمان پیشین یعنی روزهای 17، 21 و 25 خرداد یعنی روزهای برگزاری مسابقات مقدماتی فوتبال جام جهانی این بود که با توجه به شب هایی که مسابقات فوتبال پخش زنده می شد شور و نشاط عمومی میان جوانان و قشرهای مختلف مردم ایجاد می شد و آن شور ورزشی با شور سیاسی گره می خورد و به افزایش مشارکت در انتخابات کمک می کرد.

عضو کمیسیون نظارت بر تبلیغات ریاست جمهوری تصریح کرد: اما استدلال از دیگر اعضای کمیسیون برای تغییر زمان برگزاری مناظره های تلویزیونی نامزدها این بود که این شور باید تفکیک شود و در روز دیگری صرفاً تمرکز همه مخاطبان روی مناظر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر زمان مناظره ها به پیشنهاد «رحمانی فضلی» بود

تغییر زمان مناظره ها به پیشنهاد «رحمانی فضلی» بود