مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 خرداد 1400 ساعت 10:252021-06-02سياسي

آغاز ممنوعیت تردد بین استانی/ استقرار پلیس در ورودی های قم


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم با اشاره به آغاز محدودیت تردد بین استانی، از استقرار پلیس در ورودی های قم برای إعمال این ممنوعیت تا هفدهم خرداد ماه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، بیژن سلیمان پور که در نشست امروز برای برگزاری بهتر انتخابات نیاز داریم یادآور شد: بیست و هشتم خرداد ماه را باید روز ملی ایرانیان بدانیم و به دنبال آن باشیم که انتخابات در این روز با شکوه خاصی برگزار شود.

 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم سپس به آغاز ممنوعیت تردد بین استانی از ساعت 12 امروز توجه داد و گفت: این ممنوعیت تا ساعت 12 روز دوشنبه هفدهم خرداد ماه ادامه خواهد داشت.

وی همچنین از نیروی انتظامی و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خواست  با پشتیبانی شهرداری و اتاق اصناف نسبت به نظارت بر اجرای این محدودیت اقدام کنند.

همچنین در این نشست، معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان قم در سخنانی به استقرار پلیس در ورودی های شهر اشاره کرد و گفت: دوربین های نظارتی در تمامی محورهای استان فعال است تا محدودیت تردد إعلام شده از ساعت 12 امروز چهارشنبه تا ساعت 12 روز دوشنبه هفته آینده با نظارت دقیق اجرایی شود.

سرهنگ سید مجتبی اشرفی همچنین افزود: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان و همچنین شهرداری قم در این زمین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز ممنوعیت تردد بین استانی/ استقرار پلیس در ورودی های قم

آغاز ممنوعیت تردد بین استانی/ استقرار پلیس در ورودی های قم