مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 خرداد 1400 ساعت 10:252021-06-02اقتصادي

پیشرفت 40 درصدی کارخانه دولومیت نهاوند


فرماندار نهاوند با اشاره به پیشرفت 40 درصدی کارخانه فرآوری سنگ معدنی دولومیت نهاوند گفت: با افتتاح کارخانه 200 نفر از نیروهای شهرستان مشغول به کار می شوند.

- مراد ناصری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در نهاوند اظهار کرد: با توجه به ظرفیت معادن دولومیت در نهاوند، شرکت شستا سال گذشته سرمایه گذاری کلانی را در این بخش انجام داد که خوشبختانه تاکنون میزان پیشرفت آن رضایت بخش بوده است.

وی گفت: این شرکت برای سرمایه گذاری در کارخانه دولومیت بیش از 170 میلیارد تومان اختصاص داده که با توجه به پیشرفت به دلیل کمبود منابع مالی از چهار سال پیش راکد شده بود که با ارائه تسهیلات ارزان قیمت مجددا بله چرخه تولید و فعالیت بازگشته است.

وی افزود: با اجرایی شدن این کار طی پیگیری های که از طریق استان به عمل آمد 2 میلیارد و 850 میلیون تومان در اختیار این واحد قرار داده شد و همین مساله  باعث بازگشت به چرخه تولید شده است.

فرماندار نهاوند افزود: با توجه به سیاست استانداری همدان در خصوص حمایت از واحدهای راکد برای بازگشت به تولید، طی بازدید معاون اقتصادی استاندار از طرح های راکد شهرستان مقرر شد جهاد کشاورزی نهاوند واحدهای تولیدی دارای مشکلات اعتباری را شناسایی و به استان اعلام کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت 40 درصدی کارخانه دولومیت نهاوند

پیشرفت 40 درصدی کارخانه دولومیت نهاوند