مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 خرداد 1400 ساعت 09:352021-06-02اقتصادي

افت شدید فشار آب در یزد/مسئولان ارشد چاره اندیشی کنند


افت شدید فشار آب در بسیاری از مناطق شهر یزد و قطعی آب در روستاها در اردیبهشت و خرداد ماه جاری باعث نارضایتی شهروندان شده و مسئولان دلیل اصلی این شرایط را کاهش بارندگی ها و مصرف زیاد آب ناشی از گرمای هوا می دانند و به گفته مدیرعامل آب منطقه ای یزد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس از یزد، بسیاری از مناطق شهر یزد از اوایل ها برای پخت و پز هم مشکل دارند و یا در مواردی شاهد انباشت ظروف نشسته در آشپزخانه هستند.

نارضایتی شهروندان از کاهش فشار آب در یزد فاطمه اسماعیلی از اهالی منطقه آزادشهر و ساکن در طبقه چهارم یک مجتمع مسکونی تازه ساز است که هنوز شامل فرسودگی های آب و برق نشده و از امکانات روشن کنیم.

وی ادامه داد: در طول روز یا برق نداریم و نمی توانیم از وسایل استفاده کنیم و یا در زمانی که برق وصل است با افت فشار و حتی قطعی اب مواجه می شویم و باز هم نمی توانیم از ماشین لباسشویی استفاده کنیم.

گرمای زودهنگام و مصرف زیاد باعث کاهش فشار آب تامین و مدیریت مصرف آب به عنوان یکی از جدی ترین دغدغه های شهروندان یزدی محسوب می شود تا جایی مقام معظم رهبری هم از اصلی ترین مسائل و مشکلات این خطه کویری از کشور را آب عنوان کردند اما همچنان این بحران یزد حل نشده و زندگی را برای مردم به ویژه در ایام گرم سال سخت می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افت شدید فشار آب در یزد/مسئولان ارشد چاره اندیشی کنند

افت شدید فشار آب در یزد/مسئولان ارشد چاره اندیشی کنند