مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 خرداد 1400 ساعت 09:202021-06-02سياسي

آغاز عملیات اجرایی ساخت 886 واحد مسکونی ویژه اقشار آسیب پذیر در فارس


با حضور نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن کشور عملیات اجرایی ساخت 886 واحد مسکونی ویژه خانوارهای نیازمند و اقشار آسیب پذیر در استان فارس آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، صبح امروز با حضور نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن کشور عملیات اجرایی 42 واحد مسکونی ویژه خانوارهای دارای دو عضو معلول در شیراز انجام گرفت.

حجت الاسلام حسین روحانی نژاد در این آیین بر لزوم استفاده از ظرفیت خیرین برای تامین مسکن نیازمندان و مددجویان تاکید کرد.

نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن کشور با برشمردن ماموریت های بنیاد مسکن با مشارکت خیرین و حساب 100 امام راحل اظهار داشت: تامین مسکن نیازمندان و مددجویان از ماموریت های اصلی بنیاد مسکن است لذا بنیاد مسکن ساخت 100 هزار واحد مسکونی را با اعطای تسهیلات کم بهره 50 میلیون تومانی و کمک رایگان 30 میلیون تومانی در سطح کشور کلید زده است.

وی افزود: احداث مسکن محرومان یکی از مطالبات جدی مقام معظم رهبری از بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است که این بنیاد با تمام توان سعی در اجرای این مطالبه دارد.

  وی با اشاره اینکه نتیجه این همدلی ارائه خدمات بسیار زیاد و برجسته در همه استان های کشور و استان فارس بوده است، گفت: خوشبختانه هم اکنون  کار ساخت 886 واحد مسکن محرومان شهری در استان فارس آغاز شده که به زودی به پیشرفت بسیار خوبی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز عملیات اجرایی ساخت 886 واحد مسکونی ویژه اقشار آسیب پذیر در فارس

آغاز عملیات اجرایی ساخت 886 واحد مسکونی ویژه اقشار آسیب پذیر در فارس