مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 خرداد 1400 ساعت 08:552021-06-02سياسي

187 زندانی مشغول یادگیری مهارت های شغلی هستند


مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان کردستان گفت: 187 زندانی شهرستان های سنندج، سقز، بیجار، کامیاران و قروه مشغول یادگیری مهارت های شغلی هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، جمیل احمدی در جلسه مشترک اداره کل زندان ها و فنی حرفه ای استان با اشاره به عملکرد قابل قبول در حوزه آموزش زندانیان در سال 99 عنوان کرد: در سال 1400 تاکنون در زندان های سنندج سقز، بیجار، کامیاران و قروه تعداد 16 دوره آموزشی تعریف و با حضور 15 مربی فنی و حرفه ای و با  معرفی 15 حرفه تعداد 187 نفر درحال آموزش و یادگیری هستند.

وی با قدردانی از مشارکت شایسته کارگاه های آموزشی در زندان ها با سازمان فنی وحرفه ای افزود: در سال جدید باید نیازهای آموزشی احصاء و آموزش ها بر اساس تقاضای مخاطبان صورت پذیرد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان کردستان خاطر نشان کرد: ظرفیت های قابل توجهی در زمینه اشتغال در زندان ها فعال و موجود است که با معرفی و ثبت در پرتال آموزشی سازمان فنی و حرفه ای امکان برگزاری دوره های آموزشی برای آنان فراهم است.

احمدی همچنین با تاکید بر مهارت آموزی در کارگاه های واقعی خواستار تدوین برنامه عملیاتی و آموزشی هدفمند در سال جدید شد.

  مدیرکل زندان های کردستان نیز در این جلسه ضمن تقدیر از حضور مستمر مربیان فنی وحرفه ای و همکاری ارزنده آن سازمان با زندان ها در ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

187 زندانی مشغول یادگیری مهارت های شغلی هستند

187 زندانی مشغول یادگیری مهارت های شغلی هستند