مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 خرداد 1400 ساعت 08:152021-06-02اقتصادي

مردم از کمبود مرغ در چهارمحال و بختیاری گلایه مند هستند


دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهرکرد با بیان اینکه مردم به شدت از بحث کمبود مرغ در چهارمحال و بختیاری گلایه مند هستند، گفت: مسئولان نباید از خود سلب مسوولیت کنند، - ایسنا/چهارمحال و بختیاری دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهرکرد با بیان اینکه مردم به شدت از بحث کمبود مرغ در چهارمحال و بختیاری گلایه مند هستند، گفت: مسئولان نباید از خود سلب مسوولیت کنند، تنظیم بازار در بحث تامین کالاهای اساسی مردم باید در اولویت مسئولان متولی قرار بگیرد.

عبدالرضا علیمحمدی 12 خردادماه در جلسه کمیسیون تنظیم بازار چهارمحال و بختیاری با اشاره به التهابات بازار مرغ، اظهار کرد: از سال گذشته در تولید مرغ با مشکلاتی مواجه شدیم که علت اصلی آن بحث تامین نهاده بود، خوشبختانه دولت مشکل تامین نهاده را تا حدودی حل کرد.

وی ادامه داد: در ابتدای سال جاری بحث خروج مرغ تولیدی از چهارمحال و بختیاری نیز مشکلاتی را در بازار مرغ به وجود آورد، مجددا در چند هفته اخیر با کمبود مرغ در استان و تشکیل صف برای خرید این کالا روبرو شدیم.

علیمحمدی با اشاره به اینکه چهارمحال و بختیاری جزو تولیدکنندگان مرغ در کشور است و نیازی به واردات مرغ ندارد، گفت: اگر برنامه ریزی مناسبی برای تولید مرغ از ابتدای جوجه ریزی، تامین نهاده، عرضه به کشتارگاه و توزیع در بازار صورت بگیرد، می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم از کمبود مرغ در چهارمحال و بختیاری گلایه مند هستند

مردم از کمبود مرغ در چهارمحال و بختیاری گلایه مند هستند