مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 خرداد 1400 ساعت 07:552021-06-02اقتصادي

خسارت 100 درصدی سیل به اراضی کشاورزی روستای عبدالله آباد سرخه


دهیار روستای عبدالله آباد شهرستان سرخه از خسارت 100 درصدی اراضی کشاورزی، تأسیسات و راه های بین مزارع این روستا در پی وقوع سیل خبر داد.

- ایسنا/سمنان دهیار روستای عبدالله آباد شهرستان سرخه از خسارت 100 درصدی اراضی کشاورزی، تأسیسات و راه های بین مزارع این روستا در پی وقوع سیل خبر داد.

اکبر رهایی در گفت و گو با ایسنا گفت: در پی وقوع سیل هفته گذشته در روستای عبدالله آباد شهرستان سرخه بخش زیادی و تقریباً تمام اراضی کشاورزی، راه های بین مزارع، کانال های انتقال آب کشاورزی و.

100 درصد آسیب دیدند و تا امروز که یک هفته از وقوع سیل می گذرد هیچ اقدامی از سوی دستگاه های مربوطه برای کمک به روستا صورت نگرفته است.

وی افزود: تعداد اندکی از خانه های روستایی دچار آبگرفتگی شدند که توسط اهالی روستا مشکلات این تعداد خانه روستایی حل شد، اما تقریباً تمام زمین های کشاورزی، جاده های کشاورزی دچار آسیب جدی شدند.

دهیار روستای عبدالله آباد شهرستان سرخه تصریح کرد: بیش از 2.

5 کیلومتر کانال انتقال آب بخش کشاورزی در پی وقوع سیل دچار آسیب جدی شده است و از سیلاب پر شده و نیاز به لایروبی و مرمت دارد که تا این لحظه هیچ اقدامی برای لایروبی این کانال صورت نگرفته است، تقریباً 2 کیلومتر راه دسترسی بین مزارع کشاورزی نیز تخریب شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسارت 100 درصدی سیل به اراضی کشاورزی روستای عبدالله آباد سرخه

خسارت 100 درصدی سیل به اراضی کشاورزی روستای عبدالله آباد سرخه