مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 خرداد 1400 ساعت 07:502021-06-02اقتصادي

درب ریلی چه کابردی دارد؟


ورود به یک ساختمان، می تواند بصورت یک تجربه خاص و متمایز از مشاهده آن ساختمان و بنا (چه در ساختمان های قدیمی و چه در سازه های جدید و پیشرفته) عمل نماید.

- ورود به یک ساختمان، می تواند بصورت یک تجربه خاص و متمایز از مشاهده آن ساختمان و بنا (چه در ساختمان های قدیمی و چه در سازه های جدید و پیشرفته) عمل نماید.

از این رو آشنایی با انواع درب و کاربرد آن ها می تواند کمک شایانی به مصرف کننده نموده تا دربی مناسب و متناسب انتخاب نماید.

از طرف دیگر، درب های ورودی مهم ترین بخش از یک ساختمان هستند که علاوه بر ایجاد امنیت، تاثیر بسزایی در زیبایی منازل و بناها دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا بنابر اعلام وب سایت بزرگمهر، همانطور که گفته شد، درب ها انواع متفاوتی دارند که از جمله آن ها درب نفر رو، درب ماشین رو، درب پارکینگ، درب باغ ویلا، درب تک لنگه، درب یک و نیم لنگه، درب دولنگه، درب ریلی بزرگمهر ، درب حیاط و .

می باشد.

بسته به ویژگی های ورودی ساختمان و بنا (ازجمله ابعاد ورودی، نوع کاربری ورودی که برای عبور و مرور افراد و یا برای وسایل نقلیه مورد استفاده قرار می گیرد، سطح ایمنی مورد نظر و بسیاری عوامل دیگر)، می توان هر یک از درب ها را انتخاب و مورد استفاده قرار داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درب ریلی چه کابردی دارد؟

درب ریلی چه کابردی دارد؟