مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 خرداد 1400 ساعت 07:402021-06-02اقتصادي

مسابقه عکاسی «طلای سفید» درحاشیه همایش روز جهانی پنبه


مسابقه عکاسی با عنوان «پنبه طلای سفید» در دو سطح دوربین عکاسی و موبایل برگزار شد که 450 عکس به مسابقه ارسال شد و در نهایت با بررسی داوران 26 عکس انتخاب و جوایزی به عکاسان برتر اهدا شد.

- قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی در امور پروژه های زیر بنایی آب و خاک گفت : برای حمایت از سبکه ارزش افزوده صنعت نساجی ایران که از پنبه تا پوشاک ادامه دارد راه اندازی شورای عالی صنعت نساجی ایران توسط تمامی نهاد های حاکمیتی ،دولتی،و قانون گذاری نه تنها اولویت دارد بلکه یک ضرورت است.

عباس کشاورز در مراسم رونمایی از تمبر دومین همایش ملی روز جهانی پنبه با بیان این مطلب افزود: پیوند بخش صنعت و کشاورزی در قالب زنجیره ارزش افزوده این صنعت از پنبه تا پوشاک بسیار حایز اهمیت است و می تواند کشور را در تولید پنبه به خودکفایی برساند.

وی با اشاره به برنامه وزارت جهاد کشاورزی برای تکمیل زنجیره ارزش از پنبه تا پوشاک صنعت نساجی گفت : شرکتهای هلدینگ بسیار خوبی برای پنبه ایجاد شده و این زنجیره با مشارکت تعاونی پنبه کاران کشور، بخش های مختلف زنجیره صنعت نساجی در حال تکمیل است.

قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی ادامه داد: زیربنای ایجاد زنجیره از پنبه تا پوشاک در صنعت وجود دارد و تنها باید صنایعی که تاکنون از الیاف مصنوعی استفاده می کردند رویه خود را به استفاده از پنبه تغیی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسابقه عکاسی «طلای سفید» درحاشیه همایش روز جهانی پنبه

مسابقه عکاسی «طلای سفید» درحاشیه همایش روز جهانی پنبه