موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - نقل و انتقالات - قاضي زاده هاشمي - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - سازمان برنامه و بودجه - انتخابات رياست جمهوري - انتخابات رياست - مقالات نانو - راديو صبا - اداره كل بهزيستي استان فارس - وزارت صنعت، معدن و تجارت - سيدرمضان - فيلم جادوگر شهر اُز - سازمان اورژانس تهران - ورزشگاه كشوري - ماشين آلات سنگين راهداري - پلازاي ميدان هفتم تير - شهرستان ماكو - خوشانه - تهذيب

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 خرداد 1400 ساعت 07:152021-06-02سياسي

معامله عجیب مرحوم ابوترابی با شکنجه گر بعثی/ اگر مرا شکنجه کنی حلالت می کنم!


سرهنگ بعثی به حاج علی اکبر می گوید: «اینکه بگویم آزادت می کنم دروغ است، زیرا قدرت چنین کاری را ندارم، اما جز این هر کاری بخواهی برایت انجام می دهم.

» - خبرگزاری فارس ـ گروه حماسه و مقاومت: همه به صف شده بودند و می دانستند اگر دست از پا خطا کنند، چه عاقبتی در انتظارشان خواهد بود.

اردوگاه مرتب تر از هر وقت دیگری بود.

تعدادی از افراد صلیب سرخ جهانی آمده بودند تا از اسرا و محل نگهداری شان بازدید کنند و گزارشی تهیه کنند.

حاج علی اکبر هم در میان صف ایستاده بود، با محاسنی جو گندمی و هیکلی نحیف.

در کنار اسرا، فرماندهان و شکنجه گران عراقی هم چهار چشمی اسرا را زیر نظر داشتند؛ مبادا حرف و سخنی از آنچه بر سرشان می آید به زبان آورند.

مرحوم سیدعلی اکبر ابوترابی در دوران جوانی نمایندگان صلیب سرخ که وارد شدند نگاهی خریدارانه به همه اسرا انداختند و یک راست رفتند جلوی مردی که نشان می داد به لحاظ سنی از همه بزرگ تر است.

شروع کردند به سوال کردن: آیا اینجا شکنجه هم می شوید؟ فرماندهان عراقی که حاج علی اکبر را خوب می شناختند و می دانستند اگر بخواهد کاری کند یا حرفی بزند کسی یا تهدیدی مانعش نخواهد شد، رنگ از رخشان پریده بود و خود را آماده کردند تا این مرد بگوید از بلاهایی که به سرشان می آید اما او جوابی داد که حتی نماینده صلیب سرخ جهانی هم توقع شنیدنش ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معامله عجیب مرحوم ابوترابی با شکنجه گر بعثی/ اگر مرا شکنجه کنی حلالت می کنم!

معامله عجیب مرحوم ابوترابی با شکنجه گر بعثی/ اگر مرا شکنجه کنی حلالت می کنم!