مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 خرداد 1400 ساعت 07:052021-06-02اقتصادي

کسب رتبه نخست زنجان در پالایش و ساماندهی متقاضیان طرح اقدام


مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: بنیاد مسکن استان زنجان در پالایش و ساماندهی متقاضیان طرح اقدام ملی در سطح کشور رتبه نخست را کسب کرده است.

- رضا خواجه ای امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زنجان با بیان اینکه، استان زنجان در اجرای طرح اقدام ملی مسکن جز, استان های پیشرو در سطح کشور به شمار می آید، اظهار کرد: با توجه به بررسی های به عمل آمده بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان در پالایش و ساماندهی متقاضیان طرح اقدام ملی و همچنین شروع عملیات اجرایی این پروژهها در سطح کشور رتبه برتر را کسب کرد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان با بیان اینکه، در حال حاضر 712 واحد مسکونی در شهرهای زیر 100 هزار نفر جمعیت و 368 واحد در گلشهر زنجان در قالب طرح اقدام ملی از سوی این نهاد در حال ساخت است، ادامه داد: مساحت کل زمینهای واگذار شده برای احداث این پروژه ها 47 هزار و 935 متر مربع است.

وی تصریح کرد: پروژه های مسکونی 368 واحدی گلشهر زنجان، 96 واحدی هیدج، 16 واحدی صایین قلعه، 96 واحدی آببر، 126 واحدی خرم دره و 80 واحدی فاز 2  هیدج از جمله پروژه هایی است که در قالب طرح اقدام ملی از سوی این نهاد انقلابی در حال اجرا است.

خواجه ای به احداث و تکمیل یک هزار و  13 واحد مسکونی از ابتدا تاکنون اشاره کرد و گفت: در حال حاضر پروژه 18 واحدی وصال ابهر و 5


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسب رتبه نخست زنجان در پالایش و ساماندهی متقاضیان طرح اقدام

کسب رتبه نخست زنجان در پالایش و ساماندهی متقاضیان طرح اقدام