مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 خرداد 1400 ساعت 07:052021-06-02بين الملل

کسب درآمد دانمارک از راه جاسوسی برای آمریکا


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از تارنمای این شبکه خبری فرانسوی، افشاگری های روز یکشنبه مبنی بر اینکه جاسوسان دانمارک در رصد رهبران اروپایی به آژانس امنیت ملی ایالات متحده (NSA) کمک کرده و نقش اساسی برای سرویس های اطلاعاتی آمریکا ایفا .

- شبکه خبری فرانس24 در گزارشی با اشاره به افشای جاسوسی دانمارک برای آژانس امنیت ملی آمریکا در رصد رهبران اروپایی نوشت: سابقه ارتباطات جاسوسی میان این دو کشور موضوع تازه ای نیست و دیرزمانی است که کپنهاک از این راه کسب درآمد می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از تارنمای این شبکه خبری فرانسوی، افشاگری های روز یکشنبه مبنی بر اینکه جاسوسان دانمارک در رصد رهبران اروپایی به آژانس امنیت ملی ایالات متحده (NSA) کمک کرده و نقش اساسی برای سرویس های اطلاعاتی آمریکا ایفا کرده برجسته نمود و پرده از همکاری هایی که طی سال ها شدت یافته برداشت.

رسانه اروپایی یورونیوز نیز در گزارشی با عنوان دانمارک چگونه به لانه جاسوسی و شنود سایبری آمریکا در اروپا تبدیل شد؟ نوشت که بر اساس یک تحقیق رسانه ای که روز یکشنبه 30 مه منتشر شد دانمارک به یک سازمان اطلاعاتی کشوری در ایالات متحده برای جاسوسی از رهبران اروپایی کمک کرده و به محل اصلی شنود و جمع آوری اطلاعات اروپایی به نفع سازمان های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسب درآمد دانمارک از راه جاسوسی برای آمریکا

کسب درآمد دانمارک از راه جاسوسی برای آمریکا