مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 خرداد 1400 ساعت 06:552021-06-02اجتماعي

پیشنهاد ورود دانش آموزان به مدارس با لباس بومی منطقه خود


مدیر کل فرهنگی هنری اردوها و فضاهای پرورشی آموزش و پرورش، مدیران مدارس را در انتخاب نوع پوشاک ویژه دانش آموزان آزاد دانست و خواستار ارئه چارچوب منطقی برای این امر شد.

- مدیر کل فرهنگی هنری اردوها و فضاهای پرورشی آموزش و پرورش، مدیران مدارس را در انتخاب نوع پوشاک ویژه دانش آموزان آزاد دانست و خواستار ارئه چارچوب منطقی برای این امر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی رمضانی در کارگروه مد و پوشاک دانش آموزی که صبح امروز در معاونت پرورشی و فرهنگی و با حضور نمایندگان دستگاه های متولی برگزار شد گفت: دستورالعملی که در اینجا تصویب می شود از طرف وزیر ارشاد و فرهنگ اسلامی برای وزیر آموزش و پرورش به عنوان یک تکلیف ارائه می شود و من هم به عنوان یک عضو کارگروه به این مستندات پایند هستم.

وی ادامه داد: به عنوان مدیر کل فرهنگی هنری تمام تلاش و اعتقادم این است باید اجازه بدهیم دانش آموزان هر منطقه بر اساس نوع پوشش و فرهنگ خود در مدرسه ورود پیدا کنند.

رمضانی افزود: در بحث اقتصاد لباس نباید ورود پیدا کنیم و باید به بخش خصوصی اجازه بدهیم در این امر ورود داشته باشد زیرا این کار بسیار تخصصی و خاص است و آموزش و پرورش به حوزه مسائل تربیتی و آموزشی بپردازد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد ورود دانش آموزان به مدارس با لباس بومی منطقه خود

پیشنهاد ورود دانش آموزان به مدارس با لباس بومی منطقه خود