مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 خرداد 1400 ساعت 06:452021-06-02حوادث

مرگ 2 کودک گیلانی با احتمال مسمومیت غذایی


رییس مرکز آموزشی، درمانی و پژوهشی 17 شهریور رشت جزییات فوت دو کودک از یک خانواده خمامی را تشریح و گفت: یک کودک از این خانواده پیش از مراجعه به مرکز و کودک دیگر نیز علیرغم ارائه خدمات درمانی تخصصی و فوق تخصصی فوت کرده است.

- ایسنا/گیلان رییس مرکز آموزشی، درمانی و پژوهشی 17 شهریور رشت جزییات فوت دو کودک از یک خانواده خمامی را تشریح و گفت: یک کودک از این خانواده پیش از مراجعه به مرکز و کودک دیگر نیز علیرغم ارائه خدمات درمانی تخصصی و فوق تخصصی فوت کرده است.

دکتر سعید سادات منصوری امروز در جمع خبرنگاران در تشریح جزییات فوت دو کودک اهل شهرستان خمام، اظهار کرد: در تاریخ نهم خردادماه، یک کودک پسر سه ساله بدون علائم حیاتی توسط پدر و همراهان، به واحد اورژانس بیمارستان 17 شهریور منتقل شد که علیرغم تلاش های همکاران، پزشکان و CPR بیمار، متأسفانه بازگشت علائم حیاتی میسر نشد.

وی با اشاره به فوت کودک دیگر خانواده خمامی که با احتمال مسمومیت غذایی به این بیمارستان مراجعه و بستری بود، افزود: با توجه به شرح حال اخذ شده از پدر بیمار مبنی بر مصرف ماده غذایی توسط مادر و دو فرزند و بروز علائم مشابه در هر سه نفر، کودک دختر هفت ساله نیز با علائم بی حالی در مرکز بستری و با توجه به احتمال مسمومیت غذایی، مشاوره ‎های تخصصی و فوق تخصصی جهت مداوای وی انجام ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرگ 2 کودک گیلانی با احتمال مسمومیت غذایی

مرگ 2 کودک گیلانی با احتمال مسمومیت غذایی