مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 خرداد 1400 ساعت 06:452021-06-02پزشكي

جزییات فوت 2 کودک خمامی تشریح شد


رییس مرکز آموزشی، درمانی و پژوهشی 17 شهریور رشت با تشریح جزییات فوت دو کودک، گفت: یک کودک پیش از مراجعه به مرکز و کودک دیگر نیز با وجود ارائه خدمات درمانی تخصصی و فوق تخصص فوت کرد.

- ، سعید سادات منصوری در تشریح جزییات فوت دو کودک اهل شهرستان خمام، اظهار کرد: 9 خرداد ماه پسر بچه ای سه ساله بدون علائم حیاتی توسط پدر و همراهان، به واحد اورژانس بیمارستان 17 شهریور منتقل شد که علیرغم تلاش پزشکان و CPR بیمار، متأسفانه بازگشت علائم حیاتی میسر نشد.

وی با اشاره به فوت کودک دیگر از این خانواده که با احتمال مسمومیت غذایی به این بیمارستان مراجعه و بستری بود، افزود: با توجه به شرح حال اخذ شده از پدر بیمار مبنی بر مصرف ماده غذایی توسط مادر و دو فرزند و بروز علائم مشابه در هر سه نفر، دختر بچه هفت ساله نیز با علائم بی حالی در مرکز بستری و با توجه به احتمال مسمومیت غذایی، مشاوره های تخصصی و فوق تخصصی جهت مداوای وی انجام شد و علیرغم تلاش های کادر درمان، کودک دوم نیز فوت کرد.

رییس مرکز آموزشی، درمانی و پژوهشی 17 شهریور رشت از ارجاع اجساد متوفیان به پزشکی قانونی گیلان خبر داد و گفت: با عنایت به موارد فوق، در همان ابتدا موضوع به کارشناسان معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان و مرکز بهداشت استان منعکس و اجساد نیز جهت تعیین علت فوت به پزشکی قانون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات فوت 2 کودک خمامی تشریح شد

جزییات فوت 2 کودک خمامی تشریح شد