مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 خرداد 1400 ساعت 06:352021-06-02اقتصادي

افزایش 30 درصدی کرایه های اتوبوس همدان/ دریافت کرایه بیشتر تخلف است


مدیر معاونت اتوبوسرانی سازمان شهرداری همدان با بیان اینکه کرایه های اتوبوس همدان 30 درصد افزایش داشته است گفت: مسافران باید با کارت بلیت الکترونیک یک هزار و نقدی یک هزار و 300 تومان پرداخت کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، با افزایش 30 درصدی کرایه های اتوبوس در همدان، عده ای از شهروندان گلایمندند که این افزایش 30 درصدی نیست و 50 درصدی شده چراکه از یک هزار تومان به یک هزار و 500 تومان رسیده است.

مدیر معاونت اتوبوسرانی سازمان شهرداری همدان در این خصوص  با بیان اینکه کرایه ها با استفاده از کارت بلیت یک هزار تومان شده است که قبلا 700 تومان بود اظهار کرد: افرادی که به صورت نقدی حساب می کنند باید یک هزار و 300 تومان پرداخت کنند که قبلا یک هزار تومان بود.

بابک اسدی با  اشاره به اینکه بالا بودن قیمت کرایه اتوبوس به صورت نقدی برای این است که مردم تشویق شوند از کارت بلیت استفاده کنند گفت: اطلاع رسانی لازم در خصوص نحوه افزایش کرایه های اتوبوس از طریق رسانه ها و نصب بروشورها در داخل تمام اتوبوس ها انجام شده و راننده ای نمی تواند مبلغ بیشتری دریافت کند.

وی بیان کرد: قیمت بلیت اکثر خطوط شهر همدان یک هزار تا یک هزار و 300 تومان بر اساس الکترونیکی و نقدی است اما مسافران برخی خطوط مانند یکن آباد، جورقان و مریانج به دلیل مسافت طولانی باید یک هز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 30 درصدی کرایه های اتوبوس همدان/ دریافت کرایه بیشتر تخلف است

افزایش 30 درصدی کرایه های اتوبوس همدان/ دریافت کرایه بیشتر تخلف است