مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 خرداد 1400 ساعت 06:352021-06-02پزشكي

نظارت شبانه بر آبیاری سبزیجات در همدان/ اغلب سبزی های خارج از استان مشکوک هستند


کارشناس بهداشت محیط کار معاونت بهداشتی علوم پزشکی همدان از نظارت شبانه بر آبیاری سبزیجات همدان خبر داد و گفت: از آنجا که گاهی کشاورزان در شب آبیاری مزارع را انجام می دهند که نظارت دقیقی بر آن وجود ندارد بازدید بر مزارع شبانه انجام می شود.

- مهدی خدابخشی در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان، با اشاره به بازرسی های صورت گرفته در خصوص کنترل آبیاری سبزیجات با فاضلاب اظهار کرد: هنوز آمار دقیقی از سطح زیرکشت سبزیجات استان با فاضلاب نداریم و سازمان جهاد کشاورزی در حال تهیه آن است و ما نیز بازرسی ها را در دستور کار قرار داده ایم.

وی با تاکید به اینکه مزارعی در استان وجود ندارد که صرفا با فاضلاب آبیاری شود و عمدتا به اسم استفاده از آب سالم مزارع را کشت می کنند گفت: برخی از کشاورزان ساعاتی از شب چون نظارت کمتر است فاضلاب خام یا آغشته به آب را در مزارع خود استفاده می کنند.

کارشناس بهداشت محیط کار معاونت بهداشتی علوم پزشکی همدان با بیان اینکه هفته گذشته بازدیدی با معاون دادستان، کارشناسان محیط زیست، اداره آب فاضلاب، پدافند زیستی و.

از مزارع اطراف همدان داشتیم عنوان کرد: برخی از کشاورزان سهم آب از رودخانه و چشمه ای برای آبیاری مزارع خود داشتند که متاسفانه در همان کانال، چشمه و رودخانه فاضلاب هایی وارد می شود که به نحوی حق آبه آنها آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظارت شبانه بر آبیاری سبزیجات در همدان/ اغلب سبزی های خارج از استان مشکوک هستند

نظارت شبانه بر آبیاری سبزیجات در همدان/ اغلب سبزی های خارج از استان مشکوک هستند