مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 خرداد 1400 ساعت 06:252021-06-02سياسي

سرانجام مقاومت مقابل دشمن قطعا پیروزی است


فرمانده قرارگاه منطقه ای کربلا با بیان اینکه سرانجام و نتیجه مقاومت در مقابل دشمن قطعا پیروزی است، گفت: مردمان نبل و الزهرا چهار سال در مقابل داعشیان ایستادگی کردند و در آخر با فرماندهی سردار حق بین و رشادت رزمندگان گیلانی این شهر آزاد شد که این مقاومت .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از لنگرود، سردار احمد خادم سید الشهدا امروز در مراسم چهلم سردار مدافع حرم محمدعلی حق بین و سالگرد ارتحال ملکوتی امام راحل در تیپ نیروی مخصوص میرزاکوچک خان با بیان اینکه سردار حق بین دوران خدمت خود به انقلاب را از دوران جوانی آغاز نمود، اظهار کرد: وی از در اکثر صحنه های جنگ حضور و با دشمنان نبرد کرد و در طی چند سال اخیر نیز با داعشیان جنگید و دستشان را قطع کرد.

وی با بیان اینکه سرانجام و نتیجه مقاومت در مقابل دشمن قطعا پیروزی است، گفت: مردمان نبل و الزهرا چهار سال در مقابل داعشیان ایستادگی کردند و در آخر با فرماندهی سردار حق بین و رشادت رزمندگان گیلانی این شهر آزاد شد که این مقاومت را از مردم ایران و خرمشهر آموختند.

فرمانده قرارگاه منطقه ای کربلا با بیان اینکه حاج قاسم و سردار حق بین و شهدا به تکلیف خود عمل کردند و امروز وظیفه داریم راهشان را ادامه دهیم، افزود: خدا وعده داده هر کس در راه او حرکت و مقاومت کند قطعا پیروز میدان خواهد شد و باید همواره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرانجام مقاومت مقابل دشمن قطعا پیروزی است

سرانجام مقاومت مقابل دشمن قطعا پیروزی است