مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 خرداد 1400 ساعت 06:252021-06-02فرهنگي

تولید بیش از 20 اثر در حوزه هنری چهارمحال و بختیاری


رییس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری از فرایند تولید بیش از 20 اثر در حوزه مطالعات و ادبیات پایداری، ادبیات، موسیقی، تئاتر، فیلم، هنرهای تجسمی و پژوهش در سال 1400 خبر داد.

- حجت الله شیروانی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: حوزه هنری چهارمحال و بختیاری از ابتدای سال 1400 بیش از 20 اثر در قالب کتاب، فیلم، آلبوم موسیقی و پژوهش را برای انتشار آماده کرده است.

رییس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری افزود: کتاب مخابراتچی با موضوع دفاع مقدس خاطرات سرهنگ پاسدار محمد محمدی ثانی در حوزه ادبیات پایداری در حال انتشار است و دو کتاب غنچه های تشنه خاطرات سرهنگ پاسدار محمد تقی شفیعی و حسرتش با من خاطرات مریم السادات حسینی همسر شهید حاج کمال فاضل نیز برای اخذ مجوز و انتشار به تهران ارسال شده است.

وی اظهار داشت: پژوهش مساجد شهرکرد پایگاه انقلاب اسلامی در محصول مشترک واحد فرهنگ و مطالعات پایداری و آموزش و پژوهش حوزه هنری حدود 70 درصد پیشرفت داشته و پس از پایان برای اخذ مجوز و انتشار به مراجع مربوطه ارسال خواهد شد، همچنین پنج طرح پژوهشی با موضوع مطالعات و پایداری نیز جهت ارزیابی و اعلام نظر کارشناسان مرکز تهیه و ارسال گردیده است.

شیروانی عنوان کرد: یک مجموعه نمایشنامه از پنج هنرمند نمایشنامه نویس استان نیز پس از دریافت مجوز انتشار مراح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید بیش از 20 اثر در حوزه هنری چهارمحال و بختیاری

تولید بیش از 20 اثر در حوزه هنری چهارمحال و بختیاری