مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 خرداد 1400 ساعت 06:202021-06-02سياسي

آشنایی جوانان گام دوم انقلاب با اندیشه های امام(ره) ضروری است


فرماندار لارستان ضمن تشویق مردم به مشارکت حداکثری در انتخابات آشنایی جوانان گام دوم انقلاب با اندیشه های امام راحل را ضروری دانست.

- جلیل حسنی در گفتگو با با اندیشه های امام راحل هر چه بیشتر آشنا کنند.

فرماندار ویژه لارستان تاکید کرد: تمامی دستگاه های اجرایی شهرستان با همگرایی؛ تعامل و هماهنگی با محوریت امام جمعه و ناحیه مقاومت بسیج سپاه لارستان برنامه های خود را در این ایام ارائه کنند.

وی فضای مجازی را بهترین ظرفیت برای تولید محتوا در راستای معرفی ویژگی های شخصیتی حضرت امام (ره) دانست و گفت: گرامیداشت یاد و خاطره امام و شهدا در قالب های هنری به خصوص با تهیه کلیپ، سرود، شعر، مسابقه و غیره بهتر جواب می دهد.

به گفته فرماندار ویژه لارستان مراسم گرامیداشت ارتحال حضرت امام در فضای حقیقی نیز با رعایت پروتکل های بهداشتی در این شهرستان برگزار می شود.

حسنی در بخش دیگری از سخنان خود به در پیش بودن انتخابات نیز اشاره و بیان داشت: حضور و مشارکت مردم در سرنوشت خویش که همواره مورد تاکید حضرت امام (ره) بوده، در اولویت کاری ما در انتخابات است.

رییس ستاد انتخابات لارستان اضافه کرد: همه باید در راستای مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق های رأی تلاش کنیم، چراکه مشارکت بالای مردم در انتخابات، می تواند به عنوان یک قدرت نرم، تضمین کننده اقتدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آشنایی جوانان گام دوم انقلاب با اندیشه های امام(ره) ضروری است

آشنایی جوانان گام دوم انقلاب با اندیشه های امام(ره) ضروری است