مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 خرداد 1400 ساعت 06:102021-06-02سياسي

ضرورت تبعیت از بیانات رهبری توسط جریان حزب الله در انتخابات


فعال سیاسی و رسانه ای با اشاره به ضرورت تبعیت از بیانات رهبری توسط جریان حزب الله در انتخابات، گفت: باید ضمن حفظ اصول به جلب حضور حداکثری نیز توجه شود.

- ، عبدالله گنجی پیش از ظهر چهارشنبه در یک همایش سیاسی با موضوع انتخابات با بیان اینکه اندیشه امام راحل انسان را در مسیر انقلاب ثابت قدم نگه می دارد، گفت: رهبری در این سال ها همواره در مسیر امام حرکت کردند.

مدیر مسئول روزنامه جوان عدم شناخت اجتماع را یکی از آسیب های جماعت حزب الله دانست و افزود: یک بخش قابل توجهی از رأی دهندگان که در انتخابات بسیار تأثیرگذار هستند تنها نگاه اقتصادی داشته و گرایش سیاسی خاصی ندارند اما حزب اللهی ها و انقلابی ها در جذب این گروه خیلی موفق نبودند.

وی با اشاره به چندین دسته از رأی دهندگان در انتخابات، بیان کرد: یک دسته قشر حزب اللهی و معتقد به ولایت هستند که در هر شرایطی رأی می دهند و با وجود آنکه در دهه 60 اکثریت بودند هم اکنون اقلیت هستند.

این فعال و کارشناس مسائل سیاسی اضافه کرد: دفاع از انقلاب یعنی با رأی مردم بتوان بهترین ریل را برای جریان انقلاب اتخاذ کرد.

وی با اشاره به رأی دهندگانی که به دنبال آزادی های بیشتر اجتماعی هستند، گفت: در دور قبلی، عده ای با این نگاه که روحانی اهل تساهل فرهنگی است به او رأی دادند و در این دوره نیز یکی از کاندیدا با ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تبعیت از بیانات رهبری توسط جریان حزب الله در انتخابات

ضرورت تبعیت از بیانات رهبری توسط جریان حزب الله در انتخابات