مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 خرداد 1400 ساعت 06:002021-06-02سياسي

مردم نباید دچار مطالب دروغ شوند/ اولویت با رویکرد جهادی و انقلابی


مردم نباید دچار شایعه پراکنی ها در انتخابات شوند چراکه برخی جریان سازی ها با انتشار مطالب دروغ، کلاه بر سرمردم گذاشته و آرا را به نفع خود تمام می کنند.

- ، ابراهیم عزیزی پیش از ظهر چهارشنبه در جمع فعالان سیاسی شهر زرقان با اشاره به نقش انتخابات در 43 سال از عمر انقلاب اسلامی اظهار داشت: کشور ما امروز علی رغم توفیقات بزرگ در بخش های مختلف، در حوزه هایی چون اقتصاد، صنعت و رفاه عمومی، دچار ضعف هایی است که این ضعف ها معلول برخی پدیده ها همچون اهمیت ندادن به انتخابات و حضور ناآگاهانه در این عرصه است.

او با بیان اینکه ضعف مدیریت های امروز ناشی از انتخاب های اشتباه است، افزود: برخی مدیران تنها به گزارش سایت قطره و به نقل ازدادن اکتفا می کنند در حالی که باید صادقانه از کارهایی که نتوانستند انجام دهند، با مردم سخن گویند چراکه آنها تافته جدا بافته از ملت نیستند.

عزیزی خاطرنشان کرد: امروز در حوزه هایی که با سفره مردم سر و کار دارد، خوب عمل نشده و موجبات نارضایتی آنها گردیده است که این نیز ناشی از ضعف مدیریت است.

نماینده شیراز و زرقان در مجلس افزود: گرفتاری های امروز دو علت اساسی دارد یکی از آنها قوانین ناکارآمدی است که در ساختارهای مختلف تصویب و وبال گردن مردم شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم نباید دچار مطالب دروغ شوند/ اولویت با رویکرد جهادی و انقلابی

مردم نباید دچار مطالب دروغ شوند/ اولویت با رویکرد جهادی و انقلابی