مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 خرداد 1400 ساعت 06:002021-06-02اقتصادي

انتشار اوراق مشارکت مترو تهران به کجا رسید؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علی امام، مدیر عامل شرکت مترو تهران درباره آخرین وضعیت انتشار اوراق مشارکت سال 1399 گفت: برای انتشار و فروش اوراق سال گذشته، - مدیر عامل شرکت مترو تهران توضیحاتی درباره سرانجام انتشار اوراق مشارکت مترو ارائه داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علی امام، مدیر عامل شرکت مترو تهران درباره آخرین وضعیت انتشار اوراق مشارکت سال 1399 گفت: برای انتشار و فروش اوراق سال گذشته، بانک شهر به عنوان بانک عامل معرفی شد و در صورتی که برخی روال اداری کار تسریع شود، امیدواریم تا قبل از شروع تابستان پیش رو، شبکه حمل و نقل عمومی تهران از منابع حاصل از فروش اوراق مشارکت سال 1399 منتفع شود.

وی افزود: این مبلغ 2300 میلیارد تومان است که 1850 میلیارد تومان به توسعه مترو اختصاص می یابد و 450 میلیارد تومان به شرکت واحد اتوبوسرانی با تزریق مبلغ مذکور، قطعاً می توان با اطمینان خاطر بیشتری از تحقق به موقع برنامه های توسعه ای شبکه حمل و نقل عمومی صحبت کرد.

امام ادامه داد: کل بودجه اختصاص یافته به شرکت مترو در 44 ماه گذشته، مبلغی در حدود 6700 میلیارد تومان بوده است که 30 درصد آن از محل فروش اوراق مشارکت، 3 درصد از محل اعتبارات تخصیصی دولت و مابقی را که رقمی در حدود 4400 میلیارد تومان می شود، شهرداری تهران تأمین کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتشار اوراق مشارکت مترو تهران به کجا رسید؟

انتشار اوراق مشارکت مترو تهران به کجا رسید؟