مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 خرداد 1400 ساعت 05:502021-06-02اقتصادي

تکذیب گمانه زنی ها درباره سهمیه حج 1400


رییس سازمان حج و زیارت با بیان این که تا کنون سهمیه حج تمتع 1400 از سوی وزارت حج و عمره عربستان اعلام نشده است، گفت: هرگونه گمانه زنی در این زمینه تا اعلام رسمی طرف عربستانی صحت ندارد.

- رییس سازمان حج و زیارت با بیان این که تا کنون سهمیه حج تمتع 1400 از سوی وزارت حج و عمره عربستان اعلام نشده است، گفت: هرگونه گمانه زنی در این زمینه تا اعلام رسمی طرف عربستانی صحت ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به تازگی رییس مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر سهمیه حج ایران را 1500 نفر اعلام کرده و گفته است: عربستان اطلاع داده 60 هزار زائر در حج تمتع امسال می توانند شرکت کنند.

باتوجه به نزدیک شدن روابط سیاسی، احتمال افزایش سهمیه ایران به دوهزار نفر نیز وجود دارد.

اما بر اساس خبر رسیده، علی رضا رشیدیان، رییس سازمان حج و زیارت در واکنش به این اظهارات، درباره احتمال برگزاری حج تمتع 1400 گفت: به محض اعلام سهمیه حج 1400 سازمان حج و زیارت اطلاع رسانی لازم و دقیق را انجام می دهد و تاکید بر آن است متقاضیان اخبار را از منبع موثق دنبال کنند.

او با بیان این که حج سال گذشته به دلیل شیوع کرونا و دسترسی نداشتن کشورها به واکسن با تصمیم کشور میزبان فقط محدود به حجاج عربستانی و خارجی های مقیم این کشور شد، افزود: امسال به دلیل تحولات مربوط به دستیابی به واکسن کرونا، وزارت بهداشت عربست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکذیب گمانه زنی ها درباره سهمیه حج 1400

تکذیب گمانه زنی ها درباره سهمیه حج 1400