مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 خرداد 1400 ساعت 05:502021-06-02اقتصادي

رسانه فاقد مجوز اجازه فعالیت ندارد


معاون استانداری و فرماندار ویژه شهرستان لارستان با تاکید براینکه رسانه های فاقد مجوز فعالیت، باید به دنبال طی روند قانونی برای دریافت مجوز رسمی باشند، - خاطرنشان کرد که رسانه فاقد مجوز به لحاظ قانونی اجازه فعالیت ندارد و از ادامه کار آنها جلوگیری می شود.

جلیل حسنی چهارشنبه 12 خرداد در کنفرانس خبری از فعالان خبری در پیام رسان ها و سایت های خبری بدون مجوز خواست تا نسبت به نهایی کردن روند قانونی اخذ مجوز فعالیت اقدام کنند و با بیان اینکه اگر اقدامات و فعالیت ها قانونی باشد، هیچ کس ضرر نخواهد کرد، گفت: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان هرچه سریعتر در راستای ساماندهی رسانه های غیر مجاز اقدام و بستر مجوز دار کردن این رسانه ها را فراهم کنند.

حسنی در این نشست خبری که با حضور دادستان و روسای اداره ارشاد و پلیس فتا شهرستان و معاونان فرمانداری لارستان برگزار شد، خاطرنشان کرد: متاسفانه برخی ها در شهرستان می خواهند خودسرانه اقدام به اطلاع رسانی کنند که این خلاف قانون است.

فرماندار ویژه لارستان با بیان اینکه فعالیت رسانه های فاقد مجوز مصداق جعل اخبار قلمداد می شود، افزود: این تصمیم صرفا در راستای صیانت از حقوق، بسط و توسعه فعالیت رسانه های خبری با شناسنامه و جلوگیری از هر گونه سوء استفاده از نام رسانه های دارای مجوز اتخاذ می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه فاقد مجوز اجازه فعالیت ندارد

رسانه فاقد مجوز اجازه فعالیت ندارد