مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 خرداد 1400 ساعت 05:102021-06-02حوادث

توقیف محموله 627 کیلویی مرفین در کرمان


فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف 627 کیلو مرفین در عملیات پلیس استان با همکاری اطلاعاتی پلیس استان خراسان جنوبی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، سردار عبدالرضا ناظری اظهار داشت: مأموران پلیس امنیت عمومی استان خراسان جنوبی با انجام اقدامات اطلاعاتی دقیق و بسیار گسترده خود از قصد قاچاقچیان فرا استانی برای انتقال یک محموله سنگین مواد مخدر از شرق کشور به استان کرمان و سپس به مرکز کشور مطلع و در ادامه با تکمیل اقدامات اطلاعاتی از ورود این محموله به حوزه استان کرمان از طریق یک دستگاه کامیون مطلع شدند و بلافاصله این خبر مهم را به پلیس استان کرمان اطلاع دادند.

وی افزود: در همین رابطه ماموران پلیس امنیت عمومی استان کرمان در پی هدایت اطلاعاتی پلیس امنیت و یگان تکاوری دهسلم استان خراسان جنوبی و با استقرار و ردزنی های ماموران پلیس شهرستان کرمان موفق شدند این کامیون را هنگام تردد در محور شهداد – کرمان شناسایی و متوقف کنند.

فرمانده انتظامی استان کرمان تصریح کرد: در این عملیات مأموران راننده کامیون را دستگیر و در بازرسی از آن نیز 627 کیلو و 600 گرم مرفین و یک کیلوگرم تریاک که به طرز ماهرانه ای در چندین قسمت آن جاساز شده بود را کشف و به حول و قوه الهی در سایه این عملیات پلیسی فرا استانی از انتقال و توزیع این محموله در مناطق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقیف محموله 627 کیلویی مرفین در کرمان

توقیف محموله 627 کیلویی مرفین در کرمان