مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 خرداد 1400 ساعت 04:502021-06-02فناوري

خرید اقساطی انواع آیفون از ایزی پی


خرید انواع مدل های گوشی آیفون(Iphone) و خرید اقساطی انواع سری های آیفون 12 و 12 پرو،11 و 11 پرو با چک و سفته بدون نیاز به مراجعه حضوری و تنها با ثبت نام در اپلیکیشن ایزی پی فراهم شده است.

- خرید انواع مدل های گوشی آیفون(Iphone) و خرید اقساطی انواع سری های آیفون 12 و 12 پرو،11 و 11 پرو با چک و سفته بدون نیاز به مراجعه حضوری و تنها با ثبت نام در اپلیکیشن ایزی پی فراهم شده است.

تمامی هموطنان علاقمند می توانند پس از طی مراحل اولیه نسبت به دریافت اعتبار اقساطی خود اقدام کرده و سبد کالای خود را برای خرید قسطی موبایل های آیفون تکمیل کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا بنابر اعلام وب سایت ایزی پی، آیفون (iPhone) یک گوشی تلفن هوشمند همراه است که در روز 29 ژوئن 2007 (8 تیر 1386) توسط استیو جابز، مدیرعامل وقت شرکت اپل معرفی شد.

راهنمای خرید اقساطی آیفون گوشی iphone 8 گوشی های آیفون 8 و ایفون 8 پلاس، به عنوان یک محصول قدرتمند و با کیفیت بسیار بالا در بین اکثر مصرف کنندگان جایگاه ویژه ای داشت.

در این گوشی موبایل شرکت اپل برای اولین بار در قسمت دوربین اصلی، از دو لنز مجزا استفاده نمود و به نوعی ویژگی “بوکه کردن تصویر و عکاسی پرتره” را به دوربین های این موبایل اضافه نمود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید اقساطی انواع آیفون از ایزی پی

خرید اقساطی انواع آیفون از ایزی پی