مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 خرداد 1400 ساعت 04:352021-06-02سياسي

ورود جدی معاونت پیشگیری دادگستری مرکزی برای رفع تصرف اراضی ملی


طرح های پیشگیرانه خاص رفع تصرف اراضی ملی و منابع طبیعی به معاونت اجتماعی و پیشگیری اداره کل دادگستری استان مرکزی محول شده است.

- ، ربیع اله قربانی شامگاه سه شنبه در شورای سیاستگذاری حفظ حقوق بیت المال در اراضی ملی و منابع طبیعی استان مرکزی با بیان اینکه دستگاه های اجرایی باید وحدت، انسجام و هماهنگی لازم را در بحث صیانت از حقوق بیت المال در اراضی ملی و منابع طبیعی داشته باشند، اظهار کرد: مهمترین بخشی که در رابطه با حفظ اراضی ملی و منابع طبیعی به عنوان سیاست مد نظر قرار دارد این است که تکلیف متولیان اراضی ملی و منابع طبیعی از شورای حفظ حقوق بیت المال ساقط نیست.

وی ادامه داد: امکان دارد متولیان اراضی ملی و منابع طبیعی هر کدام از لحاظ جایگاهی که دارند منابع و نیروی انسانی لازم برای نظارت بر منابع طبیعی نداشته باشند اما به لحاظ احصای حریم خط مرزی منابع طبیعی یا همان طرح کاداستر، این نظارت را تسهیل می کنند که در کنار این موارد می طلبد از ظرفیت مردمی و سازمان های مردم نهاد برای حفظ منابع طبیعی و اراضی ملی استفاده شود.

دادستان عمومی انقلاب اراک تصریح کرد: مهمترین محوری که باید در حفظ منابع طبیعی و اراضی ملی مد نظر گرفته شود، ارزیابی و رصد اقداماتی است که دستگاه ها در این حوزه انجام می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود جدی معاونت پیشگیری دادگستری مرکزی برای رفع تصرف اراضی ملی

ورود جدی معاونت پیشگیری دادگستری مرکزی برای رفع تصرف اراضی ملی