مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 خرداد 1400 ساعت 04:152021-06-02سياسي

امکان ارائه لیست در انتخابات شورای شهر به لحاظ حزبی و تشکیلاتی از ما سلب شده است


دبیر حزب اراده ملت در خراسان رضوی گفت: با حجم رد صلاحیت هایی که اتفاق افتاده و تعداد کاندیدایی که به لحاظ حزبی داریم، عملا امکان ارائه لیست در انتخابات شوراهای شهر به لحاظ حزبی و تشکیلاتی از ما سلب شده است.

- دبیر حزب اراده ملت در خراسان رضوی با اشاره به رد صلاحیت ها؛ امکان ارائه لیست در انتخابات شورای شهر به لحاظ حزبی و تشکیلاتی از ما سلب شده است ایسنا/خراسان رضوی دبیر حزب اراده ملت در خراسان رضوی گفت: با حجم رد صلاحیت هایی که اتفاق افتاده و تعداد کاندیدایی که به لحاظ حزبی داریم، عملا امکان ارائه لیست در انتخابات شوراهای شهر به لحاظ حزبی و تشکیلاتی از ما سلب شده است.

علی صابری در گفت وگو با ایسنا در رابطه با وضعیت فعالیت حزب اراده ملت در انتخابات شوراهای شهر و روستای خراسان رضوی بیان کرد: به لحاظ تشکیلاتی ما با نهاد اجماع ساز هماهنگ هستیم و اگر قرار بر لیست دادن باشد، ما در ذیل این نهاد لیست خواهیم داد.

به طور کلی از مجموع اعضای حزب ما هشت نفر در انتخابات شوراهای شهر ثبت نام کردند که تا کنون فقط یک نفر تایید صلاحیت شده است.

دبیر حزب اراده ملت در خراسان رضوی ضمن بیان این عقیده که از نگاه ما جریان اصلاح طلبی تنها جریانی است رای و نظر عده زیادی از مردم را دارد، عنوان کرد: ولی در انتخابات ها جلب نظر مردم منوط به پارامترهای دیگری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکان ارائه لیست در انتخابات شورای شهر به لحاظ حزبی و تشکیلاتی از ما سلب شده است

امکان ارائه لیست در انتخابات شورای شهر به لحاظ حزبی و تشکیلاتی از ما سلب شده است