مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 خرداد 1400 ساعت 04:052021-06-02اقتصادي

شریک تدبیر دولت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، رییس کل سابق بانک مرکزی که طی یک سال گذشته دوشادوش سایر دولتمردان بارها مردم را دعوت به سرمایه گذاری در بورس می کرد، - بررسی اظهارات رییس کل بانک مرکزی طی ماه های گذشته نشان می دهد که او همواره مردم، مالکان عمده و سرمایه گذاران بورسی را تشویق به حضور در بازار سرمایه کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، رییس کل سابق بانک مرکزی که طی یک سال گذشته دوشادوش سایر دولتمردان بارها مردم را دعوت به سرمایه گذاری در بورس می کرد، حالا در آستانه انتخابات ریاست جمهوری، از پذیرش مسئولیت خود در زیان میلیون ها سهامدار طفره می رود.

این روزها عبدالناصر همتی به دو دلیل اصلی مورد توجه رسانه هاست و بیش از گذشته در خبرها دیده می شود؛ یکی حضور در کارزار انتخابات ریاست جمهوری و دلیل دیگر، برکناری از رییس کلی بانک مرکزی که درباره نمایشی بودن آن، اما و اگرهایی وجود دارد.

یکی از مهم ترین موضوعات مورد توجه مردم در بررسی سابقه گذشته کاندیداهای ریاست جمهوری، عملکرد آنان در مواجهه با بازار سرمایه است؛ موضوعی که با توجه به حضور میلیون ها نفر در بورس طی دو سال اخیر و زیان جمع بزرگی از آنان، اهمیت این حوزه را دوچندان نموده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شریک تدبیر دولت

شریک تدبیر دولت