مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 خرداد 1400 ساعت 03:302021-06-02سياسي

مسئولین باید زمینه عمل به وصیت نامه امام(ره) را فراهم کنند


مسئولان موظف هستند، زمینه های عمل به وصیت نامه امام راحل را در جامعه فراهم کنند.

- ، اظهار داشت: امام خمینی (ره) با ایستادگی در برابر زیاده خواهی های مستکبران نظام مردم سالاری دینی را در کشور حاکم و پس از خود نیز رهبر معظم انقلاب با سکانداری نظام در برابر توطئه های منطقه ای، بین المللی و تحریم ها روشنگری نمودند.

وی با بیان اینکه مردم باید به وصیت نامه امام راحل عمل کنند و در مسیر زندگی خود از آن بهره مند شوند یادآور شد: مسئولان موظف هستند زمینه های عمل به این وصیت نامه را در جامعه فراهم کنند.

خطیب نماز جمعه فیروز آباد انقلاب اسلامی را نهضتی بی بدیل دانست و افزود: انقلاب اسلامی بیشترین تأثیرگذاری را در جهان داشته و همچنان در مسیر تداوم و پیشرفت است.

حجت الاسلام هاشمی زاده تصریح کرد: نفوذ تفکر مکتب تشیع و آرمان های انقلاب اسلامی و اندیشه های تابناک امام راحل در جهان معاصر به صورت کامل آشکار است و امروز نظر و توجه تشنگان معرفت و آزادی خواهان از انقلاب اسلامی الگوبرداری می کنند.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه فیروز آباد با تاکید بر اینکه امام حامی تمام مسلمانان جهان بود و از ظالمان در هرجای دنیا حمایت می کرد، اظهار داشت: باید نفرتی که امام نسبت به ظلم و استکبار ایجاد کرد حفظ شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولین باید زمینه عمل به وصیت نامه امام(ره) را فراهم کنند

مسئولین باید زمینه عمل به وصیت نامه امام(ره) را فراهم کنند