مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 خرداد 1400 ساعت 02:452021-06-01پزشكي

بررسی همکاری های علمی و تحقیقاتی ایران و ترکیه


سومین نشست کارگروه همکاری های علمی و تحقیقاتی، بین دو کشور جمهوری اسلامی ایران و جمهوری ترکیه، امروز به میزبانی دانشگاه تبریز به عنوان کارگروه ملی همکاری های علمی با کشور ترکیه و به صورت مجازی برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر عبدالحمید علیزاده معاون مرکز همکاری های علمی بین المللی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: این نشست با حضور دکتر حسین سالارآملی، رییس مرکز همکاری های علمی بین المللی و دکتر حسن ماندال، رییس سازمان علم و فناوری کشور ترکیه (توبیتاک) برگزار خواهد شد.

وی افزود: در این نشست همچنین معاون تحقیقات و فناوری وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی و رییس موسسه تحقیقات علوم پزشکی (نیماد) به همراه رییس و نمایندگان دانشگاه تبریز به عنوان مرجع ملی همکاری های علمی و تعاملات بین المللی با کشور ترکیه و تعدادی از معاونان و مدیران همکاری های علمی و بین المللی دانشگاه ها و پژوهشگاه های دو کشور نیز حضور خواهند داشت.

در سومین نشست کارگروه همکاری های علمی و تحقیقاتی ایران و ترکیه، سیاستگذاری و برنامه ریزی های کلان بر اساس نقشه راه همکاری های دو کشور متناسب با راهبردهای توسعه علوم و پژوهش در وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به شیوه ای هماهنگ، پویا و آینده نگر تبیین خواهد شد و گزارشی از دو ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی همکاری های علمی و تحقیقاتی ایران و ترکیه

بررسی همکاری های علمی و تحقیقاتی ایران و ترکیه