مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 خرداد 1400 ساعت 02:302021-06-01سياسي

روایت متفاوت آیت الله هاشمی از همه آنچه که در عزل آیت الله منتظری گذشت


مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی به عنوان یکی از نزدیک ترین افراد به امام و کسی که در جریان همه ریزه کاری ها و اتفاق هایی که منجر به عزل آیت الله منتظری شد، - جی پلاس : در خاطرات مرحوم آیت الله هاشمی درباره عزل آیت الله منتظری چنین آمده است: من شهادت می دهم که رهبر عزیزمان آیت اللّه خامنه ای، در این راه برای خودشان یک ‎ ‎ قدم هم برنداشتند، که یک بار هم اینکه علاقه داشته باشند که به اینجا (رهبری) برسند، ‎ ‎ و خیلی جاها مخالفت کردند و ممانعت کردند ولی شد.

این چیز عجیبی است.

من مطّلع ‎ ‎ هستم که در جای دیگر فکر می کنند که ما سه نفر، بنده، مرحوم حاج احمد آقا و خود ‎ ‎ ایشان کار می کردیم تا این برنامه ها اینطور می شد.

به خدا این، اینطوری نیست؛ ضدّ این ‎ ‎ است.

چند ماه قبل از اینکه این اتفاق بیفتد (عزل آقای منتظری) یک جلسه ما خدمت ‎ ‎ امام بودیم؛ در یکی از جلسات که رفت و آمدها و مکاتباتی میان امام و آقای منتظری ‎ ‎ شده بود، امام از جانشین آن زمان خودشان، ناراحت بودند؛ و این مطلب را در یک ‎ ‎ جلسه ای فرمودند که بسیار برای ما تلخ بود و برای ما شوک شد.

ما احساس کردیم که ‎ ‎ ایشان نظر تندی دارند.

خب، بحثها که شد، وقتی که می خواستیم بیرون بیاییم، رهبر ‎ ‎ انقلاب به امام عرض کردند که: آقا! شما نهی کنید ما پنج نفر را که این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت متفاوت آیت الله هاشمی از همه آنچه که در عزل آیت الله منتظری گذشت

روایت متفاوت آیت الله هاشمی از همه آنچه که در عزل آیت الله منتظری گذشت