مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 خرداد 1400 ساعت 02:102021-06-01حوادث

کشف 39دستگاه ماینر استخراج ارز دیجیتال در خوی


جانشین انتظامی آذربایجان غربی از کشف 39 دستگاه ماینر (استخراج ارز دیجیتال) قاچاق به ارزش بیش از 18 میلیارد ریال در شهرستان خوی خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان غربی جانشین انتظامی آذربایجان غربی از کشف 39 دستگاه ماینر (استخراج ارز دیجیتال) قاچاق به ارزش بیش از 18 میلیارد ریال در شهرستان خوی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه خبری پلیس؛ سرهنگ حسنخانی در تشریح جزییات این خبر اظهار کرد: برابر اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110مبنی بر یک مورد استفاده غیر مجاز از برق جهت استخراج رمز ارز در یکی از سوله های متروکه واقع در شهرک صنعتی خوی بلافاصله موضوع در دستور کار عوامل کلانتری 15این انتظامی قرارگرفت.

این مقام انتظامی افزود: در این راستا پس ازعزیمت به آدرس اعلامی، مالک شرکت به هویت معلوم، اهل و ساکن خوی، احضار و در معیت وی وارد سوله کارگاه قارچ شده که مشاهده گردید تعداد 39 دستگاه ماینر استخراج ارز دیجیتال در وسط سالن کار گذاشته شده و مشغول استخراج رمز ارز با برق تعرفه دولتی می باشند.

وی ادامه داد: پس از شناسایی محل و کشف ماینرها، عوامل اداره قاچاق و اداره صنعت و معدن خوی به محل دعوت و بعد از مستند سازی، تعداد 39 دستگاه ماینر متعلق به متهم که فاقد اسناد و مدارک مثبته گمرکی و مجوزهای فعالیت بودند، کشف شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 39دستگاه ماینر استخراج ارز دیجیتال در خوی

کشف 39دستگاه ماینر استخراج ارز دیجیتال در خوی