مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 خرداد 1400 ساعت 20:302021-06-01سياسي

مشارکت سمنانی ها در انتخابات رییس جمهوری چقدر خواهد بود؟


مدیرکل صداوسیما مرکز استان سمنان با اشاره به نتایج آخرین نظرسنجی ها در این استان گفت: براساس نظرسنجی های انجام شده نزدیک به 50درصد از مردم این استان در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شرکت می کنند.

- ایسنا/سمنان مدیرکل صداوسیما مرکز استان سمنان با اشاره به نتایج آخرین نظرسنجی ها در این استان گفت: براساس نظرسنجی های انجام شده نزدیک به 50درصد از مردم این استان در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شرکت می کنند.

حجت الاسلام مصطفی توکلیان در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: با برپایی مناظره ها و تبلیغات کاندیداها میزان مشارکت نیز در روزهای آینده افزایش خواهد یافت.

وی با اشاره به مشارکت بالای مردم استان در انتخابات گذشته افزود: پیش بینی می شود میزان مشارکت مردم استان سمنان در انتخابات خردادماه حداقل به 60 درصد برسد.

مدیرکل صدا و سیما مرکز سمنان تصریح کرد: براساس تجربیات گذشته، بسیاری از مردم در 48ساعت پایانی تبلیغات انتخاباتی و با انجام مناظره ها و طرح گفتمان ها و برنامه های نامزدها به شرکت در انتخابات ترغیب و در نتیجه میزان مشارکت مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا در کشور و استان افزایش می یابد.

وی با بیان اینکه مردم ایران همواره در انتخابات گوناگون حضور پرشوری داشتند ادامه داد: برخی تصور می کنند که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت سمنانی ها در انتخابات رییس جمهوری چقدر خواهد بود؟

مشارکت سمنانی ها در انتخابات رییس جمهوری چقدر خواهد بود؟