مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 خرداد 1400 ساعت 20:152021-06-01سياسي

انتقاد صریح علی رهبری به مدیران موسیقی/انحصار را کنار بگذارید!


علی رهبری در نامه ای سرگشاده خطاب به محمد سریر ـ عضو شورای عالی خانه موسیقی ـ درخواست کرده است، گروهی که به زعم او موسیقی را در انحصار خود درآورده اند، - انتقاد صریح علی رهبری به مدیران موسیقی/انحصار را کنار بگذارید! علی رهبری در نامه ای سرگشاده خطاب به محمد سریر ـ عضو شورای عالی خانه موسیقی ـ درخواست کرده است، گروهی که به زعم او موسیقی را در انحصار خود درآورده اند، انحصار را کنار گذاشته و فضا را برای جوان ترها نیز باز بگذارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی رهبری ـ رهبر بین المللی ارکستر و آهنگساز ـ در این نامه که رونوشتی از آن در اختیار ایسنا قرار گرفته، آورده است: دوست عزیز دیرین، آقای محمد سریر؛ از اولین مسئولیتم در ارکستر سمفونیک ایران در 16 سال پیش، آشفتگی های اوضاع موسیقی در ایران، از دغدغه های بزرگ زندگی من شدند.

شکایت ها و اعتراضات اهالی موسیقی پایان ناپذیر است.

گله از واپس ماندگی هنرستان های موسیقی و دانشگاه هنر، نابسامانی های ارکسترهای وزارت فرهنگ و ارشاد، وضع اسفناک موسیقی در صداوسیما، تقسیم پست های دولتی بین افرادی مشخص بدون فراخوان، قبضه کردن امر واگذاری مجوز به اهالی موسیقی در دست تعدادی معدود، دخالت های بیجای وابستگانِ خانه موسیقی در تمام امور موسیقی مملکت و از همه مهمتر کمرنگ کردن حضور استادان بزرگی چون حسین ده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد صریح علی رهبری به مدیران موسیقی/انحصار را کنار بگذارید!

انتقاد صریح علی رهبری به مدیران موسیقی/انحصار را کنار بگذارید!